Jaký mají velcí hráči, jako Temu nebo Alegro, vliv na český e-commerce trh? To vám ukáže náš CTO Ondřej Vodehnal ve webináři, který jsme pro vás připravili společně s naším partnerem Shoptet. Pro ty, kteří jej nestihli naživo, máme záznam.

Jak velcí hráči jako Temu a Allegro formují český e-commerce

Ve spolupráci se Shopetem náš CTO Ondřej Vodehnal připravil webinář na téma, které by neměl žádný e-shopař ignorovat – vstup velkých hráčů na český e-commerce trh a jejich vliv na vývoj trhu. Lze velkým hráčům se zdánlivě neomezeným kapitálem, jako jsou Temu nebo Allegro, vůbec konkurovat?

Ano! S pomocí inteligentního využití dat, které vám umožní pochopit reálné náklady a ziskovost, a následně vyhodnotit strategii pro boj s konkurencí. A to se naučíte právě v našem webináři. 

Obrat e-commerce 2023

Záznam webináře ve spolupráci se Shoptetem

Nestihli jste náš webinář naživo? Nevadí, pusťte si ho ze záznamu a zjistíte vše důležité:

  • Jakým způsobem se vyvíjí ekonomika a český e-commerce trh po vstupu velkých hráčů a jaké jsou momentální predikce?
  • Jak udělat jednoduchou analýzu volně přístupných dat z Heureky a Google Ads a jak s její pomocí porozumět vývoji trhu konkrétního segmentu?
  • Jak pomocí inteligentního využití dat pochopit reálné náklady a ziskovost, a poté úspěšně vyhodnotit strategii pro boj s konkurencí? 
  • Jak z dat získat přehled o faktorech ovlivňujících aukci v PPC a následné prodeje?
  • Jak na změny efektivně reagovat a co nejlépe se připravit na Vánoce 2024?

B2metrics Wait List

V neposlední řadě ještě připomeneme, že pro úspěšnost každé strategie je stěžejní sledování a vyhodnocování dat. Jedná se například o sledování ziskovosti dle nákladů, efektivity upsellu, výkonu PPC a dopadu samotné strategie. Abychom si toto sledování zjednodušili a eliminovali riziko chyb, pustili jsme se do vývoje vlastního nástroje B2metrics.

B2metrics je analytický nástroj navržený pro e-shopy, který vám umožní mít všechna důležitá data na jednom místě a činit informovaná rozhodnutí. Pomůže vám sledovat náklady na reklamu, náklady na produkty, reálnou marži a další nepostradatelné metriky.

Nástroj si z vašeho e-shopu zvládne vytáhnout data, jako je cena produktu a dopravy, a lze propisovat také fixní náklady. Umí spočítat celkové PNO, tzn. kolik činí veškeré provozní a marketingové náklady a kolik zbývá na volnou marži, případně zisk. A to v rámci celého e-shopu nebo na úrovni produktů, a zároveň rozlišuje prodeje na vlastním e-shopu a na marketplaces.

Vývoj B2metrics metrics momentálně dokončujeme a vy můžete být mezi prvními, kdo s jeho pomocí získá konkurenční výhodu. Přihlašte se nezávazně na čekací listinu a získejte přístup na první měsíc zdarma.

Chcete vylepšit výkon svého e-shopu a pomoci v boji s velkými hráči? Vyplňte poptávkový formulář, napište nám e-mail nebo zavolejte a spolehněte se na náš tým. Těšíme se, až poznáme váš projekt i na případnou spolupráci.

Sdílejte článek na:

Máte zájem o naše služby?

Zavolejte nám nebo napište přes kontaktní formulář