Segmentace a správně nastavená automatizace jsou stěžejní v šanci na úspěch e-mailingových kampaní. Skvělou ukázkou je e-shop levnytextil.cz, u kterého se nám zavedením vhodné strategie povedlo zvýšit tržby z e-mailingu o 105 %. Podívejte se na reálné výsledky v případové studii a zjistíte, proč začít naplno využívat e-mailingové kampaně.
Nastavení nové strategie e-mailingu
Majitel e-shopu levnytextil.cz Adam Černous s námi začal spolupracovat v létě 2022. Jedním z prvních kroků bylo nastavení nové strategie e-mailingu. Jelikož klient e-shop od začátku vedl na platformě Shoptet, implementace e-mailingového nástroje Ecomail byla velmi jednoduchá.
Propojení Ecomailu s Shoptetem
U původního řešení, které klient využíval, nebylo možné dobře pracovat se segmentací a automatizací a chyběla koordinace s dalšími marketingovými kanály i třídění kontaktů v databázi. Díky propojení Ecomailu se Shoptetem jsme mohli využít získaná data od zákazníků k nastavení segmentace a několika automatizací.
Nastavení automatizací v Ecomailu
V rámci strategie jsme nastavili e-mailové automatizace, které jsme vyhodnotili jako stěžejní. Konkrétně šlo o tyto automatizace:
- Recenze spokojenosti
- Sleva na první nákup
- Opuštěný košík
- Reaktivace
- Upsell
Ve sledovaném období tvořily tržby z e-mailingu průměrně 12,6 % z celkových denních tržeb. Rozbor a výsledky jednotlivých kampaní najdete v případové studii.
Pro skutečně fungující kampaně je nezbytné propojení e-shopu s e-mailingovým nástrojem. Právě Ecomail nám umožňuje automatický přenos zákaznických dat v reálném čase a poskytuje přehled například o objednávkách a aktuálním seznamu kontaktů.
Webinář: Využití e-mailingu v hlavní nákupní sezóně
O své zkušenosti s nastavováním e-mailingových kampaní se podělila naše specialistka Katarína na webináři, který jsme připravili společně s Ecomailem a Shoptetem. Webinář se týkal zejména
- Uplatnění zákaznických dat ze Shoptetu
- Využití e-mailingu v hlavní nákupní sezóně
- Vytipování nejúspěšnějších sezónních kampaní
- Postupu při nastavování automatizací přímo v Ecomailu
Chcete proniknout do problematiky automatických kampaní? Pusťte si webinář ze záznamu.