Koho hledáme:
Máš předchozí zkušenosti (minimálně 1 rok) se správou kampaní v Google Ads a Sklik. Poradíš si s úpravou feedů v Mergadu (GAds, Seznam, facebook a zbožové srovnávače). Zvládneš nastavení kampaní, jejich segmentaci a zvolení optimalizační strategie. S textací a grafikou ti u nás pomohou kolegové.
Za důležité vlastnosti považujeme spolehlivost, pečlivost, schopnost hlídat a efektivně řídit rozpočty, dokázat odhalit příčiny a včas je řešit.
Hledáme někoho, kdo nezapomíná na průběžné vzdělávání jak ve svém oboru, tak v marketingu obecně. Rádi podpoříme vlastní iniciativu.
Výhody:
Analytika a měření – Zvládneš nastavit měření reklamních a analytických systémů přes Google Tag Manager. Poradíš si například s nastavením měření v rámci WordPressu.
Automatizace – dokážeš si zefektivnit práci skrze Google Ads Editor, Excel, Makra, skripty apod.
Analýza a reporting – Dokážeš zpracovat užitečné reporty v Looker Studiu a importovat do něj data nejen z obvyklých reklamních systémů, ale třeba i z administrace Shoptetu. Orientuješ se v GA4.
Co Ti můžeme nabídnout?
- Práci na 160 hodin měsíčně na IČO
- Finanční ohodnocení 40 až 65 tisíc Kč + cenné benefity
- Kompletní zaškolení a předání „naší školy“ e-commerce
- Možnost kariérního růstu a vzdělávání
- Mladý přátelský kolektiv
- Neomezená konzumace nápojů a ovoce ve fresh baru
- Pravidelný teambuildingy a žranice
- Nástup možný ihned
Svůj životopis s pár řádky nám prosím zašli na e-mailovou adresu: kariera@filipesmedia.cz