Jak ušetřit na nákladech díky CSS programu?
Ve Filipesmedia jsme v minulém roce vyvinuli vlastní CSS program Cenator, díky kterému jsme schopni zlevnit naším klientům inzerci produktů na Googlu pomocí nižší ceny za proklik.
CSS program nabízí možnost ušetřit v nákupových kampaní až 20 % nákladů. Vznikl jako reakce na rozhodnutí Evropské komise, která požaduje, aby byly jednotlivým srovnávačům poskytovány stejné podmínky, jako Google poskytuje své službě Google Shopping, v rámci které si účtuje provizi až 20 %. To znamená, že pokud vstupujete do aukce s CPC 10 Kč, tak vaše skutečná síla v aukci je 8 Kč.
Podívejte se na konkrétní případ, kdy se po přepnutí z Google shopping služby do našeho CSS programu podařilo klientovi ušetřit na nákladech. Jedná se o e-shop s elektronikou, kde je typicky vysoká konkurence a poměrně nízké marže.
Jak se projeví přechod k CSS partnerovi?
Z grafu je zřejmé, že po přepnutí nastal obratem pokles CPC. V tomto období (23 dnů) se neprováděly žádné razantní změny v PMAX kampaní, tak ať je přechod jasně patrný. Průměrná cena za proklik klesla z 9,18 Kč na 7,34 Kč, což znamená celkové snížení o rovných 20 %. Zároveň je zde vidět i pokles průměrné denní útraty, který představuje snížení o 18 %. Vzhledem k blížící se vánoční sezóně, akci Black friday a založení nových PMAX kampaní je pak následně vidět růst CPC.
V tomto období jsme u nás ve Filipesmedia napříč klienty pozorovali rapidní růst CPC, nicméně tam, kde byl náš CSS program Cenator se dařilo v konečném důsledku lépe dosáhnout požadované návratnosti a výsledného PNO.
Z grafu je zřejmé, že po přepnutí nastal obratem pokles CPC. V tomto období (23 dnů) se neprováděly žádné razantní změny v PMAX kampaní, tak ať je přechod jasně patrný. Průměrná cena za proklik klesla z 9,18 Kč na 7,34 Kč, což znamená celkové snížení o rovných 20 %. Zároveň je zde vidět i pokles průměrné denní útraty, který představuje snížení o 18 %. Vzhledem k blížící se vánoční sezóně, akci Black friday a založení nových PMAX kampaní je pak následně vidět růst CPC.
V tomto období jsme u nás ve Filipes media napříč klienty pozorovali rapidní růst CPC, nicméně tam, kde byl náš CSS program Cenator se dařilo v konečném důsledku lépe dosáhnout požadované návratnosti a výsledného PNO.
Jednoduchá aktivace
Vše, co pro aktivaci stačí, je Merchant Center ID, díky kterému Vám následně pošleme pozvánku do našeho CSS programu Cenator, kterou přijmete v emailu nebo přímo v Merchant Centru.