Případová studie: Zvýšení tržeb z e-mailingu o 105 % pomocí segmentace a automatizací

Segmentace a správně nastavená automatizace jsou stěžejní v šanci na úspěch e-mailingových kampaní. Skvělou ukázkou je e-shop levnytextil.cz, u kterého se nám zavedením vhodné strategie povedlo zvýšit tržby z e-mailingu o 105 %. Podívejte se na reálné výsledky v případové studii a zjistíte, proč začít naplno využívat e-mailingové kampaně. 

Nastavení nové strategie e-mailingu

Majitel e-shopu levnytextil.cz Adam Černous s námi začal spolupracovat v létě 2022. Jedním z prvních kroků bylo nastavení nové strategie e-mailingu. Jelikož klient e-shop od začátku vedl na platformě Shoptet, implementace e-mailingového nástroje Ecomail byla velmi jednoduchá. 

Propojení Ecomailu s Shoptetem

U původního řešení, které klient využíval, nebylo možné dobře pracovat se segmentací a automatizací a chyběla koordinace s dalšími marketingovými kanály i třídění kontaktů v databázi. Díky propojení Ecomailu se Shoptetem jsme mohli využít získaná data od zákazníků k nastavení segmentace a několika automatizací.

Nastavení automatizací v Ecomailu

V rámci strategie jsme nastavili e-mailové automatizace, které jsme vyhodnotili jako stěžejní. Konkrétně šlo o tyto automatizace:

  • Recenze spokojenosti
  • Sleva na první nákup
  • Opuštěný košík
  • Reaktivace
  • Upsell

Ve sledovaném období tvořily tržby z e-mailingu průměrně 12,6 % z celkových denních tržeb. Rozbor a výsledky jednotlivých kampaní najdete v případové studii

Pro skutečně fungující kampaně je nezbytné propojení e-shopu s e-mailingovým nástrojem. Právě Ecomail nám umožňuje automatický přenos zákaznických dat v reálném čase a poskytuje přehled například o objednávkách a aktuálním seznamu kontaktů.

Webinář: Využití e-mailingu v hlavní nákupní sezóně

O své zkušenosti s nastavováním e-mailingových kampaní se podělila naše specialistka Katarína na webináři, který jsme připravili společně s Ecomailem a Shoptetem. Webinář se týkal zejména 

  • Uplatnění zákaznických dat ze Shoptetu
  • Využití e-mailingu v hlavní nákupní sezóně
  • Vytipování nejúspěšnějších sezónních kampaní
  • Postupu při nastavování automatizací přímo v  Ecomailu 

Chcete proniknout do problematiky automatických kampaní? Pusťte si webinář ze záznamu.

Sdílejte článek na:

Máte zájem o konzultaci zdarma?

Zavolejte nám nebo napište přes kontaktní formulář