KVALITNÍ OBSAH PRODÁVÁ
Zaujměte své publikum a budujte silný vztah se zákazníky díky špičkovému obsahu na sociálních sítích. Členové našeho kreativního týmu jsou specialisty v tvorbě obsahu, který nejen přitahuje pozornost, ale také vyvolává emocionální odezvu. Zaměřujeme se na strategickou tvorbu obsahu pro každou platformu a pomůžeme vám tak oslovit a angažovat správnou cílovou skupinu.
Nezáleží, zda potřebujete vizuálně poutavé obrázky, kreativní texty nebo inovativní videa, náš tým je připraven převést vaše myšlenky do účinného obsahu. Snažíme se pochopit vaši značku a poselství, abychom vytvořili obsah, který rezonuje s vaší cílovou skupinou a poskytuje vám konkurenční výhodu.
Dejte své značce hlas, který bude slyšet. Kontaktujte nás nyní a společně vytvoříme obsah, se kterým budete na sociálních sítích nepřehlédnutelní!
Sociální sítě v našem podání
Ucelený koncept sociální prezentace
Profil firmy na sociálních sítích nahrazuje v online době první dojem zákazníka na e-shop či poskytovatele služeb. Proto příspěvky a celkový obsah vč. komunikace musí mít "hlavu a patu" a jasnou strategii.
Ke každé síti unikátní přístup
Existuje spousta sociálních sítí s různou cílovou skupinou a účelem. Proto vždy děláme jinou obsahovou strategii pro "volnočasový" Facebook, Instagram či TikTok, než pro business LinkedIn či novinářský Twitter.
Práce s publikem a fanouškovskou základnou
Sociální sítě bez sociálních interakcí a publik jsou pouze předražená výstavní síň. Proto kromě samotného obsahu a propagace řešíme i komunikaci s fanoušky, správu a monitoring FB skupin a celkovou práci s komunitou.
Podpora růstu pomocí influencerů či reklamy
Na sítích lze využít několik zkratek, jak navýšit fanouškovskou základnu či rovnou tržby. A to díky koordinaci a efektivnímu využití influencerských kampaní či cílené reklamy. Výhodou je, že na Facebooku, Instagramu a TikToku lze dělat kampaně i na výkon.
3 důvody, proč jsou sociální sítě důležité?
Budování brandu firmy na cílovou skupinu dle sítě
Na správně zvolené síti odpovídající produktu si lze „na míru“ vybudovat brand a look celé firmy/produktu.
Okamžitá zpětná vazba od fanoušků
Máte nový produkt na trhu? Díky sociálním sítím ihned zjistíte skrze zpětnou vazbu, co si o něm lidé myslí – to pozitivní i negativní. ;-)
Budování komunity
Když je produkt kvalitní, tak s dobrou strategií se komunita dostaví velice rychle. A komunitní prodej je ten nejlevnější a nejefektivnější.